×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲ تیر - ۱۳۹۷  
true
false

مدیر روابط عمومی و فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه بهتر است در بحث تعدد پیام‌رسان‌های داخلی تجدید نظر صورت گیرد و یک شبکه واحد ملی داشته باشیم، گفت: در حال حاضر ستاد اقامه نماز کشور در هفت پیام‌رسان داخلی به فعالیت تبلیغی و ترویجی می‌پردازد.

مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره آخرین سیاست‌های این ستاد برای فضای مجازی گفت: همانطور که مطلع هستید، ستاد اقامه نماز سال گذشته، اپلیکیشن‌ها و بات‌های نمازی را برای ترویج اقامه نماز تولید و در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام در معرض استفاده قرار داد. با توجه به سیاست‌های جدید که ضروری است از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کنیم، از مدتی قبل در هفت پیام‌رسان داخلی همچون؛ سروش، ایتا و … فعال شده‌ایم.

وی با اشاره به بعضی مشکلات موجود در این زمینه گفت: پیام‌رسان‌های داخلی برخلاف آنچه گفته بودند، هنوز قابلیت این که ما بتوانیم بات‌های نمازی در آن ایجاد کنیم را ندارند، اما ما معتقدیم باید به پیام‌رسان‌های داخلی فرصت بدهیم تا به مرور زمان بتوانند توسعه پیدا کنند و باگ‌هایشان برطرف شود. مردم و مسئولان باید برای منافع کشور و رفع انحصار از پیام‌رسان بیگانه که ۶۰ یا ۷۰ درصد پهنای باند کشور را هم در اختیار دارد، عزم جدی داشته باشند و از افرادی که پیام‌رسان‌های داخلی را به وجود آورده‌اند و ارتقا می‌دهند، پشتیبانی کنیم.

دریس همچنین با انتقاد از تعدد پیام‌رسان‌های داخلی عنوان کرد: ما انتظار داریم که یک شبکه واحد ملی یا حداکثر دو پیام‌رسان داخلی به مردم معرفی شود، در حال حاضر چند دستگی میان مردم به وجود آمده است و تعدد پیام‌رسان‌های داخلی و بومی، باعث می‌شود در فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی مثل اقامه نماز، تمرکز از بین برود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

*


true